El mirall i les ombres

mirallSunyer i Aimeric, Salvador

El Mirall i les ombres. Introducció de Dani Vivern ; il·lustracions de Miquel Bohigas ; epíleg de Jaume Torramadé
Girona : Diputació de Girona, 2005. Col·lecció Josep Pla; 16. ISBN: 84-95187-81-7

“I com de poemes i de política, tant si ho vols com si no ho desitges, pel meu gust o pel meu fat, jo n’havia tastat alguna pessigada anys enrere, tot recordant aquella dita que de boig i de poeta tots ens som una miqueta, un cop deixat de banda el servei als ciutadans per jubilació voluntària, vaig dedicar-me a la feina més innocent i més mal pagada d’aquest món que és escriure versos. Però el fet és que d’aleshores ençà ara una Viola, el mes vinent una Englantina i a la tardor una Flor Natural, vaig anar recollint un a un els versots escollits pels jurats respectius fins a aplegar-los en aquest volum.”

Salvador Sunyer i Aimeric, 17 de maig de 2005

Aquesta entrada s'ha publicat en 2005 i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.